ANDROİD UYGULAMALARI YAPARAK PARA KAZANABİLİRSİNİZ.

ANDROİD UYGULAMALARI

Birçok akıllı telefon sahibi Android işletim sistemi kullanmaktadır. Android  Google'ın ücretsiz olarak dağıttığı ve açık kaynak kodlu işletim sistemi olarak bilinmektedir.Mobil Android işletim sistemi üzerindeki uygulamaların birçoğu çok kolay bir şekilde yapılmaktadır.Dolayısı ile sizde bu işletim sisteminin uygulamalarını rahatlıkla yapabilirsiniz.Biraz yazılım bilgisi bunun için yeterlidir.Hiç yazılım bilginiz yok ise bu konu ile ilgili kurslara katılarak veya İnternet üzerinde araştırma yaparak öğrenebilirsiniz.Yazılım ile uğraşmak istemiyorsanız,beraber çalışabileceğiniz bir yazılımcı bulabilirsiniz.Neticede bir uygulama üretip satacaksınız,bunu kimin ne şekilde yaptığı çok önemli değil.





Uygulamaları oluşturmadan önce Android işletim sistemi kullananların,ne tür ihtiyaçları olduğunu belirlemelisiniz.Şans oyunlarının oynanabileceği bir oyun uygulaması ile popülariteye sahip olabilirsiniz.Uygulamaları oluştururken zamanın trendlerini takip etmeli ve yakalamalısınız. Size önerim,Android uygulamalarınızı sadece Türkçe olarak yapmamanız.Siz kendinize inanırsanız,başkaları da zamanla uygulamalarınızı kullanarak size destek verecektir. Piyasadaki alıcıların hemen hemen tamamına yakını yurt dışı kaynaklı.Birçok yabancı dilde uygulamalar yaptığınızda, hitap ettiğiniz grubu büyütmüş olursunuz.Yaptığınız bütün uygulamaları Android markete yükleyebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİLGİSAYAR OYUNLARINI TEST EDEREK PARA KAZANABİLİRSİNİZ.

FORUM TOPLULUĞU OLUŞTURMA

KAZANÇ SİTESİ FREELANCER